كمك مالي مديرعامل پرسپوليس براي استقلالي ها


محمد رويانيان براي حل مشكلات مالي باشگاه استقلال دست به جيب شد و مبلغ 200 ميليون به حساب آبي ها واريز نمود.

جام: مشکلات مالي استقلال به حدي است که فتح الله زاده تصميم گرفته از سمت خود استعفا دهد تا شايد با اين استعفا وزارتخانه پولي به استقلال برساند و اين تيم در آستانه رقابت‌هاي ليگ قهرمانان بتواند با انگيزه و روحيه بالايي به مصاف حريفان خود برود اما اين استعفا هم کارساز نشد و حتي مسئولان ورزات ورزش واکنشي به اين موضوع نشان ندادند تا نه تنها ذره‌اي از مشکلات مالي تيم برطرف نشود بلکه هواداران بيش از پيش نگران وضعيت استقلال در رقابت‌هاي آسيايي شوند.

اما در اين ميان محمد رويانيان رابطه خوبي با فتح الله زاده نداشت و جنگ‌هاي رسانه‌اي ميان آنها شدت گرفته بود دست به کار شد و مبلغ 200 ميليون تومان به حساب تيم رقيب واريز کرد تا در آستانه ديدار مقابل الريان قطر بخشي از مشکلات مالي استقلال برطرف شود. البته فتح الله زاده نمي‌خواست اين کمک را قبول کند اما مديرعامل سرخپوشان به او گفت که کسي از موضوع مطلع نخواهد شد ولي فقط چند دقيقه پس از واريز مبلغ بود که موضوع دهان به دهان چرخيد تا حرف و حديث‌هايي در مورد اقدام تبليغاتي رويانيان سر زبان‌ها بيافتد. البته مديرعامل سرخ‌ها پس از اطلاع از لو رفتن خبر مدعي شد که منبع انتشار آن در باشگاه پرسپوليس نبوده است.

در هر صورت با اين مبلغ مشکلات استقلال در راه سفر به قطر و ديدار مقابل الريان برطرف شد ولي کاملا مشخص است که 200 ميليون دردي از اين تيم دوا نمي‌کند و استقلال نيازمند کمک‌هاي بيشتر از سوي وزارت ورزش است تا بتواند خود را از حاشيه‌هاي احتمالي دور کند.

0 commenti:

Posta un commento