مدير آکادمي رئال مادريد:دورنماي همکاري با پرسپوليس روشن است



مدير مدارس فوتبال باشگاه رئال مادريد گفت: براي همکاري با آکادمي باشگاه پرسپوليس و داير کردن کمپ و مدارس فوتبال رئال مادريد به ايران سفر کردم.
 خوآکين که امروز سه شنبه وارد تهران شده است درباره سفرش به ايران بعد از جلسه با نمايندگان پرسپوليس افزود: با توجه به اينکه شرکت فروغ سپهر پاسارگاد نماينده رسمي باشگاه رئال مادريد در ايران است، به دعوت اين شرکت و همچنين شرکت SIS که اسپانسر باشگاه پرسپوليس است به ايران سفر کرديم و اميدواريم توافق‌هاي خوبي بر اساس مذاکرات قبلي داشته باشيم.

وي ادامه داد: همچنين قرار است بازديدي از امکانات سخت افزاري پرسپوليس داشته باشيم و راه‌هاي همکاري با آکادمي باشگاه پرسپوليس و انتقال تجارب و دانش در حوزه رده‌هاي پايه را بررسي کنيم.

خوآکين تصريح کرد: اميدواريم بتوانيم در سايه اين همکاري کمک خوبي براي توسعه تيم‌هاي پايه فوتبال پرسپوليس داشته باشيم. ما در سراسر جهان مدارس فوتبال داير مي‌کنيم و هدف ما اين است که علاقمندان به فوتبال بويژه استعدادهاي برتر از سنين نونهالي در سايه اصول حرفه‌اي فوتبال رشد و پيشرفت کرده، با مکتب و سبک فوتبال رئال مادريد نيز آشنا شوند.

مسوول فونداسيون مدارس فوتبال رئال مادريد خاطرنشان کرد: مي‌دانيم که باشگاه پرسپوليس پرطرفدارترين تيم فوتبال آسيا است و اين نشان مي‌دهد که پرسپوليس داراي پتانسيل بالايي براي رشد در تمام زمينه‌ها است. ما اميدواريم بتوانيم در گفتگوهايي که با مدير عامل باشگاه پرسپوليس آقاي رويانيان خواهيم داشت به توافق‌هاي خوبي براي همکاري به منظور توسعه فوتبال پرسپوليس بويژه در تيم‌هاي پايه و آکادمي برسيم و تجارب خود را در اختيار اين باشگاه بگذاريم.

وي در پايان افزود: در همين راستا پيش از اين، از حساسيت و علاقمندي آقاي رويانيان به توسعه زير ساختي فوتبال و رشد تيم‌هاي پايه با خبر شده‌ايم که انگيزه ما را بيشتر کرده و باعث مي‌شود دورنماي اين همکاري را روشن ببينيم.

0 commenti:

Posta un commento