قلعه نویی که سهل است حاجی به گنده تر از او هم حرفش را می زند



مربی گهر گفت: «مایلی کهن گنده تر از او را هم جواب می دهد نیازی نیست جلوی یک بچه حرف بزند تازه مهدوی کیا و مجیدی هم بودند از آنها استعلام بگیرید.»
 ماجراهای سریالی مایلی کهن و قلعه نویی تمامی ندارد و حالا مایلی کهن و هوتن قلعه نویی جدیدترین قسمت از این سریال است. با نادر فریاد شیران رفیق گرمابه گلستان مایلی کهن در باره این موضوع حرف زدیم.

* ماجرای آقای مایلی کهن و هوتن قلعه نویی در وی آی پی در بازی استقلال و الهلال چیست؟
- من هم چیزهایی شنیده ام اما به جز این آقا پسر آقای فرهاد مجیدی و مهدوی کیا هم آنجا بوده اند باید از آنها استعلام بگیرید من نمی دان این آقا پسر به پدرش چه گفته است.

* مثل اینکه مایلی کهن پشت سر آقای قلعه نویی حرف زده و ایشان با شما تماس گرفته و گله کرده اند؟
- نه ما باهم صحبتی نداشته ایم و نخواهیم داشت به همان دلایلی که قبلاً خدمت شما عرض کردم. آقای مایلی کهن پشت سر هیچ کس حرف نمی زند. قلعه نویی که سهل است اگر بخواهد حرفی بزند جلوی خود شخص می زند. هوتن نباشد پدرش باشد فرقی نمی کند حاجی اگر بخواهد جواب کسی را بدهد گنده تر از قلعه نویی را هم جواب می دهد آن هم نه به این شکل بلکه رسانه ای می کند و بلند بلند می گوید. ایشان همیشه حرفش را با شجاعت و درایت می زند و نیازی ندارد که در حضور یک بچه بخواهد حرفی بزند.
همه این ها ساخته ذهن دیگران است و قلعه نویی با من تماسی نداشته و خوشبختانه از طرف من هم تماسی نخواهد بود و دوست هم ندارم که تماسی باشد.

* علت رفتن آقای مایلی کهن به بازی الهلال و استقلال؟
- سه دلیل داشت.... یک: به خاطر حمایت از ایران. دو: به خاطر حمایت از یک تیم ایرانی روبروی یک تیم خارجی. سه: برای اینکه ما هفته بعد با استقلال بازی داشتیم و می خواست حریفش را ببیند. این صحبت ها نبوده و بهتر است از آقای مجیدی و یا مهدوی کیا استعلام بگیرند.
سایت گل

0 commenti:

Posta un commento