خداحافظي علي كريمي منوط به صعود تيم ملي به جام‌جهاني است: فعلا كه بازي مي‌كنم!


خداحافظي جادوگر در پايان فصل از دنياي فوتبال منوط به صعود تيم ملي به جام جهاني برزيل است.

 خبر خداحافظي علي كريمي از دنياي بازيگري ديروز از طريق چند سايت خبري منتشر شد. در حالي كه هواداران پرسپوليس نگران وضعيت جسماني و آسيب‌ديدگي علي كريمي هستند، شايعه خداحافظي جادوگر از مستطيل سبز به شدت آنها را نگران كرد.

علي كريمي در ابتداي فصل به دليل مشكلاتش با مانوئل خوزه از اين تيم اخراج شد و به همين دليل چند بازي را از دست داد. اما پس از بركناري مانوئل ژوزه و روي كار آمدن يحيي گل‌محمدي، جادوگر در چند مرحله دچار آسيب‌ديدگي شد و به دليل تشخيص اشتباه پزشكان پرسپوليس، كريمي با بدشانسي از ميادين دور ماند.

بدشانسي‌هاي علي كريمي در فصل 92-91 وقتي كامل شد كه تيم ملي هم در مسير رقابت‌هاي انتخابي جام‌جهاني دچار نوسانات و مشكلات زيادي شد و جادوگر هم به دليل آسيب‌ديدگي نتوانست همراه اين تيم باشد. هرچند كارلوس كي روش به علي كريمي گفته بود كه جادوگر جزو مسافران برزيل است ولي با بيشتر شدن اما و اگرها و كمرنگ‌تر شدن شانس تيم‌ملي براي صعود به جام‌جهاني برزيل، كريمي نيز با نگراني بيشتري به آينده‌اش در مستطيل سبز فكر كرد و حتي بارها دچار ترديد در مورد ماجراي خداحافظي‌اش شد.

طبق گزارش سايت‌هايي كه خبر خداحافظي كريمي را منتشر كرده‌اند، يك عامل براي منصرف شدن جادوگر وجود دارد. اين افراد معتقدند كه اگر تيم‌ملي به جام‌جهاني برود، جادوگر به خداحافظي فكر نمي‌كند و به كارش در مستطيل سبز ادامه مي‌دهد. مي‌گويند تنها عامل بازدارنده‌اي كه باعث مي‌شود كريمي در پايان فصل از فوتبال خداحافظي نكند راهيابي تيم‌ملي به جام‌جهاني است و اگر اتفاقي غير از اين رخ دهد، خداحافظي او از ميادين فوتبال قطعي است.

هرچند كه سايت موردنظر اين اخبار را براساس شنيده‌هايش از سوي نزديكان علي كريمي منتشر مي‌كند ولي جادوگر فعلا چنين تصميمي ندارد و هيچ صحبتي نيز در اين مورد انجام نداده است. البته اين پايان ماجرا نيست چون طبق صحبت‌هايي كه در بعضي از سايت‌ها در مورد كريمي مي‌شود، آنها اعلام كرده‌اند جادوگر قصد دارد پس از بازي فينال جام‌حذفي عليه مسوولان باشگاه مصاحبه تندي انجام دهد كه اين نيز از سوي كريمي تكذيب شد.

جادوگر كه هنوز در مورد جدايي‌اش از پرسپوليس يا مستطيل سبز صحبتي نكرده، فعلا فقط به پرسپوليس و قهرماني در جام‌حذفي فكر مي‌كند: «هنوز هيچ تصميمي براي آخر فصل نگرفته‌ام و نمي‌دانم كه چطور بعضي‌ها به اين راحتي در مورد خداحافظي من از فوتبال صحبت مي‌كنند. من فعلا در خدمت پرسپوليس هستم. پرسپوليس تيم محبوب من است و با جان و دل در خدمت اين تيم هستم. متاسفانه پرسپوليس در ليگ برتر نتايج خوبي نگرفته و به همين دليل ما بايد تلاش كنيم تا به اميد خدا با قهرماني در جام‌حذفي دل مردم و هواداران پرسپوليس را شاد كنيم.»

كريمي همچنان دلش با تيم‌ملي است: «تيم‌ملي براي رسيدن به جام‌جهاني راه سختي را پيش‌رو دارد اما بچه‌هاي ما نشان داده‌اند كه مرد روزهاي سخت هستند. اين مدت كه فرصت‌ها از دست رفته است و حالا شرايط سختي براي تيم‌ملي به وجود آمده ولي بايد به خاطر مردم با قدرت به ميدان برويم و ان‌شاءا... به جام‌جهاني صعود كنيم. من هم به عنوان يك سرباز در خدمت تيم‌ملي هستم و هر موقع لازم باشد در اختيار كي روش هستم.»

جادوگر كه فعلا تمام حواس و تمركزش معطوف پرسپوليس و بازي فينال جام حذفي است ترجيح مي‌دهد تا در مورد شايعات و حرف و حديث‌ها صحبتي نكند، ولي آن‌طور كه از نزديكان او مي‌شنويم، جادوگر فعلا تصميمي مبني بر خداحافظي از فوتبال نگرفته و ترجيح مي‌دهد با توجه به اصرار هوادارانش به كارش در مستطيل سبز ادامه دهد. شرايط خاص و زندگي حرفه‌اي كريمي در كنار انگيزه تمام‌نشدني جادوگر از جمله فاكتورهايي هستند كه مي‌توانند فوتبال ايران را به خاطر حضور جادوگر جذاب نگه دارند.
روزنامه گل

0 commenti:

Posta un commento