مجیدی در میان غافلگیری استقلالی ها به اردوی آبی‌ها پیوست


بارش باران در شهر العین استقلالی‌ها را که انتظار آب‌وهوایی گرم در این شهر را داشتند، غافلگیر کرد.

کاروان تیم فوتبال استقلال که برای رویارویی با العین امارات عصر روز گذشته تهران را به مقصد دبی ترک کرده بود، یکشنبه شب وارد فرودگاه این شهر شد.

* از سفارت ایران نماینده‌ای برای استقبال از کاروان استقلال در فرودگاه حاضر نبود و تنها چند نفر از مسئولان تیم العین برای استقبال از کاروان استقلال به فرودگاه آمده بودند.
میرشاد ماجدی در این خصوص گفت: «دیشب هیچکس از سفارت ایران در امارات برای استقبال به فرودگاه نیامده بود اما صبح امروز با من تماس گرفته و عنوان کردند برای تماشای بازی استقلال سفیر ایران در ورزشگاه حضور پیدا خواهد کرد.»

* بازیکنان استقلال به محض رسیدن به فرودگاه دبی با اتوبوس به سمت هتل روتانا رفتند. مسئولان اماراتی 2 خودرو نیز در اختیار فتح‌الله‌زاده و مدیران استقلال قرار داده بودند. ضمن اینکه ویزای جی لوید ساموئل و ویسنته آرزه 2 بازیکن خارجی استقلال نیز صادر شد. ماجدی در این باره عنوان کرد: خوشبختانه بدون هیچ معطلی ویزای این 2 بازیکن را دریافت کردیم و هیچ مشکلی پیش نیامد.

* با توجه به اینکه در این فصل بیشتر مناطق امارات دارای آب‌وهوای گرم و مرطوب است اما شب گذشته باران شروع به بارش کرد که بازیکنان استقلال از بارش باران غافلگیر شده بودند. در حال حاضر هوای شهر العین نسبت به ابوظبی و دبی خنک‌تر است.

* میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال و حامد افضلی، مدیر رسانه‌‌ای استقلال در نشست هماهنگی قبل از بازی به عنوان نمایندگان استقلال حاضر شدند.

* استقلال آخرین تمرین خود را ساعت 19:50 به وقت امارات و 20:20 به وقت ایران در ورزشگاه بن محمد، ورزشگاه اصلی تیم العین امارات انجام می‌دهد.

* فرهاد مجیدی که یک روز زودتر از کاروان استقلال به امارات سفر کرده بود، امروز به اردوی آبی‌پوشان پیوست.

دیدار تیم های العین امارات و استقلال ایران در چارچوب هفته ششم و پایانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:10 فردا (سه شنبه) در ورزشگاه خانگی تیم العین برگزار خواهد شد.
تسنیم

0 commenti:

Posta un commento