نزديک يک سال است که با امير قلعه نويي صحبت نکرده ام






نزديک به يک سال است که من با امير قلعه نويي صحبت نکرده ام. آخرين باري که با او حرف زدم وقتي بود که تحت عمل جراحي قرار گرفته بودم و امير قلعه نويي برخلاف برخي که ادعا مي کنند به من زنگ زد و احوالم را پرسيد.
 احمد جمشيديان در گفت و گو با فارس در مورد شايعاتي که پيرامون وي به دليل بازي نکردن مقابل استقلال براي وي ساخته شده اظهار داشت: تعجب مي کنم که چنين شايعاتي مي سازند. چطور مي شود براي بازيکني مثل من که در نيم فصل دوم در مجموع فقط ?? دقيقه براي سپاهان بازي کردم چنين شايعاتي ساخته شود؟
وي افزود: نزديک به يک سال است که من با امير قلعه نويي صحبت نکرده ام. آخرين باري که با او حرف زدم وقتي بود که تحت عمل جراحي قرار گرفته بودم و امير قلعه نويي برخلاف برخي که ادعا مي کنند به من زنگ زد و احوالم را پرسيد. اتفاقا آنهايي که ادعاي خوبي مي کنند بدانند که قلعه نويي از خيلي ها مردتر است. او درست بعد از اينکه با تيم تراکتورسازي از اردوي ترکيه بازگشت به من زنگ زد تا جوياي حالم شود.
جمشيديان ادامه داد: من دو روز قبل از بازي با استقلال با امين جهان عاليان زانو به زانو شدم. شانس بازي من مقابل استقلال يک به ده هزار بود. واقعيت امر هم اين است که براي اين بازي پس از مصدوميتم در اولويت کادرفني نبودم هر چند که روز بازي توانستم تمرين کنم اما همراه تيم به تهران نيامده بودم.
اين بازيکن تاکيد کرد: اين شايعاتي که درست شده است براي اين است که براي من و قلعه نويي حاشيه درست کنند. چند سال است که براي ما اين حرف ها را در مي آورند ولي يک نفر هم نتوانسته آن را ثابت کند.
اين بازيکن ادامه داد: اصلا مگر کسي مي تواند پيش بيني کند براي فصل آينده چه مربيان و بازيکناني در کدام تيم ها خواهند بود؟ اگر توانستيد نام ? مربي را بگوييد که به طور قطع فصل آينده در تيم خود باقي مي مانند هر چه خواستيد بگوييد. هيچ چيز فوتبال ايران قابل پيش بيني نيست. چه تضميني هست که قلعه نويي فصل بعد در استقلال باشد که چنين شايعاتي را مي سازند؟ در فوتبالي که براي همزماني دو هفته پاياني دعواست بعيد نيست که از اين شايعه ها بسازند.

0 commenti:

Posta un commento