اهداف سیاسی امیر قلعه نویی و تاثیر وی در انتخابات ریاست جمهوری؟


مصاحبه‌ و رفتارهای اخیر سرمربی استقلال از هم نشینی با حسن روحانی، نماینده رهبر در شورای عالی امنیت ملی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مذاکره‌کننده ارشد پیشین ایران در پرونده هسته‌ای، گرفته تا مصاحبه های ضد دولتی و غزل جدایی از استقلال حاوی نکات جالبی است.
امیر قلعه نویی مدتی است که به شدت علیه دولت موضع گیری می کند.

سرمربی آبی ها پس از اینکه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد که در هشت سال گذشته به جای برطرف شدن، بیشتر شده اند و سوال این است که چرا تابحال در این مورد حرفی‌ به میان نیاورد
ه  بود, اخیرا با انتقاد از برگزاری میتینگ انتخاباتی دولت در ورزشگاه آزادی که به تخریب چمن ورزشگاه انجامید، با بیان این مطلب که آزادی را خراب کردند تا همه ایران یکدست شود نشان داد که شمشیر را برای دولتی ها از رو بسته است.

برخی معتقدند انتقادهای اخیر وی از دولت احمدی نژاد بی ارتباط با در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری نیست و آن را با انتشار عکس های اخیر وی در کنار حسن روحانی نامزد حضور در انتخابات مرتبط می دانند.

از سوی دیگر سرمربی استقلال بارها به شرایط نامساعد و انتقادهای هواداران تیمش اشاره کرده و به این شکل از جدایی قریب الوقوع خود خبر می دهد.

قلعه نویی که سابقه ترک استقلال پس از قهرمان کردن این تیم را دارد، دوباره نوای جدایی سر داده و گمانه زنی ها برای شناسایی تیم آینده وی شروع شده است.

ابراز ناراحتی وی از حذف سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا و به نیکی یاد کردن از سمیعی نژاد مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان نشان از تلاش وی برای حفظ رابطه خوب با مجموعه سپاهان دارد.

هر چند اخباری مبنی بر علاقمندی مدیران جدید ذوب آهن به همکاری با قلعه نویی در صورت ابقای تیمشان در لیگ برتر منتشر شده اما اطرافیان وی معتقدند قلعه نویی در تیمی کار می کند که توان قهرمانی در لیگ برتر را داشته باشد و در صورت جدایی از استقلال و با توجه به ضعف ذوب آهن و شدت گرفتن اختلاف وی با سران تراکتورسازی، سپاهان بهترین گزینه برای وی محسوب می شود.

گفته می شود فصل آینده کرانچار سرمربی سپاهان نخواهد بود و این تیم یک مربی ایرانی خواهد داشت.
نامه

0 commenti:

Posta un commento