پرسپوليس با پيروزي بر ذوب آهن به نيمه نهايي حذفي رسيد


تيم فوتبال پرسپوليس از سد ذوب آهن گذشت تا به جمع 4 تيم برتر جام حذفي راه يابد.
دو تيم ذوب آهن و پرسپوليس از ساعت 15:30 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي فوتبال در اصفهان به ديدار يکديگر رفتند که تلاش دو تيم در پايان وقت قانوني بازي تساوي بدون گل بود اما در وقت هاي اضافه سرخپوشان با تک گل محمد نوري پيروزي بازي شدند و به مرحله بعد صعود کردند.

علي کريمي در اين بازي از روي سکوها کار را دنبال مي‌کرد.
 در اين نيمه هر دو تيم تا حدودي ميل به حمله نشان دادند و چند موقعيت گل نيز به دست آوردند. اوايل بازي پرسپوليس چند فرصت خوب گلزني به دست آورد که در بهترين موقعيت مهرداد پولادي يک ضربه ايستگاهي را از فاصله 25 متري به سمت دروازه ذوب آهن شليک کرد اما دروازه‌بان اين تيم به سختي آن را مهار کرد.

در دقايقي از بازي نيز ذوب آهن تا حدودي بهتر کار کرد. بهترين موقعيت‌هاي تيم ميزبان در دو دقيقه پاياني نيمه اول به دست آمد. در صحنه اول پيام صادقيان که با نيلسون تک به تک شده بود، توپش را با اختلاف کمي از کنار دروازه به بيرون فرستاد و يک دقيقه بعد محسن بياتي‌نيا در موقعيتي تقريبا مشابه توپ را نتوانست به داخل چارچوب دروازه پرسپوليس هدايت کند.

** نيمه دوم
 در نيمه دوم هر دو تيم بازي محتاطي در پيش گرفتند و موقعيت گل بسيار کمي روي دروازه ها خلق شد.

در دقيقه 77، سانتر مهرداد پولادي از سمت چپ با ضربه سر نه چندان قدرتمند هادي نوروزي با فاصله از کنار دروزاه ذوب آهن به بيرون رفت.

در دقيقه 81، محمد نوري به عنوان نخستين بازيکن تعويضي پرسپوليس وارد زمين شد. پنج دقيقه بعد ضربه آزادي نصيب پرسپوليس شد که ضربه نوک پا و محکم نوري از بالاي دروازه با اختلاف کمي به بيرون رفت.

** وقت اول اضافه
 در ابتداي اين نيمه کريم انصاري‌فرد به جاي هادي نوروزي وارد زمين شد.
 در دقيقه 104 سانتر پيام صالحيان مقابل دروازه پرسپوليس به اسماعيل فرهادي رسيد اما ضربه او با اختلاف کمي از بالاي دروازه به بيرون رفت.
 در دقيقه 107 حرکت سرعتي غلامرضا رضايي از سمت راست با سانتر خوب او براي محمد نوري همراه شد که کاپيتان پرسپوليس با يک ضربه سر دقيق توپ را تبديل به گل کرد تا پرسپوليس با يک گل پيش بيفتد.

در پايان اين نيمه هم محمد قاضي به جاي غلامرضا رضايي وارد زمين شد.
 ** وقت اضافه دوم
در دقيقه 117 شوت از راه دور محسن مسلمان پس از برخورد به دست نيلسون به تير دروازه خورد و به کرنر رفت. ذوب آهني ها از کرنر هم نتوانستند استفاده کنند.

پرسپوليسي‌ها هم دو سه بار در ضد حمله صاحب موقعيت هاي نصفه و نيمه شدند اما هيچکدام به ثمر ننشست تا در پايان پرسپوليس با همان يک گل پيروز بازي شود.

0 commenti:

Posta un commento