پدیدهٔ نو ظهور راه آهن , دايي رکورد گل محمدي را شکست


پدیدهٔ  نو ظهور راه آهن که جواب اعتماد علی‌ دایی را به خوبی‌ داد.

علی‌ رضا عظیمی‌ بازی کن جوان و آینده دار تیم راه آهن در مقابل پرسپولیس

چهره خوبی‌ را از خود به نمایش گذشت و با زدن یک گل زیبا هم جواب

اعتماده علی‌ دایی را داد و هم بهترین بازی کن این دیدار لقب گرفت.



راه آهن با شکست پرسپوليس رکورد يازده بازي متوالي بدون شکست يحيي گل محمدي در اين فصل را شکست.
آخرين ديدار هفته بيست و نهم ليگ برتر با برتري يک بر صفر شاگردان علي دايي برابر پرسپوليس همراه بود. عظيمي تک گل اين ديدار را در نيمه دوم به ثمر رساند


نيمه نخست اين ديدار با بازي نسبتا بهتري از سوي پرسپوليس دنبال شد و در همان دقيقه نخست کريم انصاري فر مي توانست گل نخست اين ديدار را براي پرسپوليس به ثمر برساند. اين بازيکن در همان دقيقه نخست در شرايطي تک به تک فرصت مناسبي را بدست آورد که شوت او را محمد محمدي بخوبي به کرنر فرستاد.


در دقيقه 4 اين ديدار نيز غلامرضا رضايي در مصافي تک به تک مي توانست دروازه ي راه آهن را باز کند که ضربه ي او با فاصله اي اندک از کنار دروازه راه آهن به شکلي خطرناک راهي اوت شد.


در دقيقه 14 بازهم رضايي مي توانست براي پرسپوليس گلزني کند که ضربه ي اين بازيکن را محمدي بخوبي دفع کرد.


در ادامه تلاش دو تيم براي گلزني ناموفق بود تا نيمه نخست با همان تساوي بدون گل به پايان برسد. با آغاز نيمه دوم بازهم پرسپوليس بود که بازي نسبتا بهتري را نسبت به راه آهن ارائه داد.


در دقيقه 49 اين ديدار محمد نوري در فرصتي مناسب توپ را به مهرداد پولادي سپرد و ضربه محکم اين بازيکن با فاصله اي ناچيز از کنار دروازه راه آهن به اوت رفت.


در دقيقه 57 راه آهن از تک موقعيت خطرناکش در اين ديدار بخوبي استفاده کرد و به گل رسيد. علي عظيمي در ميان دو مدافع پرسپوليس از پشت محوطه جريمه شوت خوبي را به سمت دروازه پرسپوليس زد که ضربه اين بازيکن دور از دست نيلسون درون دروازه پرسپوليس قرار گرفت تا حساب کار يک بر صفر برخلاف جريان بازي به سود راه آهن شود.


در دقيقه 61 بهترين فرصت پرسپوليس در نيمه دوم بدست آمد. ابتدا محمد نوري صاحب فرصت بود که ضربه ي او را محمدي بخوبي دفع کرد و در ادامه غلامرضا رضايي همان توپ را به سمت دروازه ي راه آهن شليک کرد که ضربه ي او را بازهم محمدي بخوبي دفع کرد. اما اين پايان کار نبود و آن توپ دراختيار انصاري فر قرار گرفت که او به شکلي کاملا عجولانه نتوانست دروازه را باز کند.


در دقيقه 63 اين ديدار ارسال از جناح چپ پرسپوليس فرصت خوبي براي انصاري فر ايجاد کرد که ضربه سر اين بازيکن با اختلاف از کنار دروازه راه آهن به اوت رفت. اين دومين بار بود که انصاري‌فرد در زدن ضربه سر دقت نداشت. در ادامه محمد قاضي بجاي هادي نوروزي وارد زمين شد.


در دقيقه 77 اين ديدار براي پرسپوليس محمد نوري از ميدان خارج و اميرحسين فشنگچي به ميدان آمد. همچنين براي راه آهن علي عسگر از ميدان خارج و حسيني به ميدان رفت.


در دقيقه 84 يک ضربه ايستگاهي به سود پرسپوليس اعلام شد که ضربه خوب مهرداد پولادي را محمد محمدي به خوبي کنترل کرد.


در دقيقه 88 بهشاد ياورزاده بجاي عظيمي براي راه آهن به ميدان آمد.

در ادامه حادثه‌ي خاصي بر روي دروازه دو تيم رخ نداد و تلاش دو تيم تا پايان ديدار نتيجه اي نداد و اين ديدار با برتري يک بر صفر راه آهن برابر پرسپوليس به پايان رسيد.


در نيم فصل دوم رقابت هاي ليگ برتر تيم پرسپوليس با سرمربي گري يحيي گل محمدي هيچگاه نباخته بود که با شکست برابر راه آهن اين رکورد گل محمدي شکسته شد.

3 commenti:

mahdi ha detto...

واقعا گل قشنگی‌ زد،مهاجمه میلیاردی گرفتیم ۹۰ دقیقه هیچ کاری نکرد،اونوقت عظیمی‌ بی‌ ادعا و گمنام این گل زیبا رو زد.ایول به علی‌ دایی که به این جوانها میدون میده

علی‌ ha detto...

گٔل فوق‌العاده بود

عقیل ha detto...

فکرکنم زیبا‌ترین گٔل نیم فصل دوم بود این گٔل

Posta un commento