بدترين خاطره قلعه نويي در سال 91 و آرزوي جالب وي براي سال 92


سرمربی تیم استقلال گفت: «سلامتی  و ظهور امام زمان در سال 92 آرزوی قلبی من است.»

جام : امیر قلعه‌نویی ضمن تبریک سال 92 در مورد بدترین خاطره خود در سالی که سپری شد، گفت: «بدترین خاطره من در سال 91 فوت مادرم بود که از این موضوع بسیار ناراحت شدم از لحاظ فوتبالی نیز فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم و در ابتدای لیگ شروع خوبی نداشتیم. و بدترین سال من امسال بود چون مادرم را از دست دادم از سویی مشکلات زیاد بود و از لحاظ مادی و ساختاری اتفاقات سختی برایمان افتاد که به لطف خدا و اهل بیت اکنون شرایط بهتر است.»

وی در مورد آرزوی خود در سال 92 اظهار داشت: «در درجه اول سلامتی و ظهور امام زمان را آرزو می‌کنم امیدوارم ایرانی‌ها هر جای دنیا که هستند سال خوبی داشته باشند از خدا می‌خواهم همه بیماران شفا پیدا کنند و تمامی مردم عاقبت‌ به خیر شوند.»

قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: «از طرفداران و بازیکنانمان که با مشکلات و همه سختی‌ها ساختند تشکر می‌کنم. طرفداران به عشق استقلال تیم را تشویق کردند و بازیکنان برای شادی هواداران زحمت کشیدند که همه باید قدر این تلاش را بدانیم.»

0 commenti:

Posta un commento