درگیری هافبک استقلال با قلعه نویی در رختکن ورزشگاه قم


هافبك استقلال خطاب به سرمربي تيم با فرياد گفته است: «چرا همه کاسه و کوزه ها را سر من می شکنی؟!

جام : میثم بائو و امیر قلعه نویی بعد از بازی استقلال با صبا در رختکن با هم درگیر شدند. بائو بازیکن محبوب امیر قلعه نویی است و حتی در نیم فصل اول و زمانی که مجتبی جباری مصدوم شد او در بیشتر بازی ها در ترکیب ثابت استقلال قرار می گرفت ولی با شروع نیم فصل دوم کاملا معادلات برای او به هم ریخته است.

او در بیشتر بازی های نیم فصل دوم حتی در لیست 18 نفره هم قرار نگرفته است تا حالا از وضعیت خود عصبانی شود. بائو پیش از بازی با صبا هم تهدید کرده بود اگر در ترکیب قرار نگیرد از استقلال خواهد رفت. هر چند او چنين مطلبي را تكذيب كرده ولي ظاهرا تهدید او  کارساز شد و در بازی با صبا در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفت.

اما امیر قلعه نویی از نحوه دفاع کردن او راضی نبوده و به همین دلیل هم در بین دو نیمه جایش را به مجتبی جباری داده است. امیر قلعه نویی که حسابی از دست او شاکی بود، در پایان بازی گفت: «این چه طرز دفاع کردن بود؟ مگر تو دفاع کردن بلد نیست؟»

بائو هم که ظاهرا حسابی از حرف های سرمربی استقلال شاکی شده بود، در جواب او گفت: «من خیلی بازی کرده ام که انتظار اشتباه کردن از من نداری؟ در بیشتر بازی های نیم فصل دوم روی نیمکت نشسته ام و یک کلمه هم حرف نزدم؟ حالا می خواهی تمام کاسه و کوزه ها را سر من بشکنی؟»

بائو صدایش را حسابی بلند کرده بود و داشت به قلعه نویی نزدیک می شد که بازیکنان و میرشاد ماجدی جلوی او را گرفتند او را از رختکن بیرون کردند تا اتفاق بدتری نیفتد.


  لینک‌های مرتبط با این موضوع: چهار نمونه از اقدامات زشت قلعه نوعی "واكنش ها به درگيري بائو و قلعه نويي"

0 commenti:

Posta un commento