عزم كي روش براي ملي پوش كردن يك دورگه در سوئد


ويليام آتشکده در تيررس سرمربي تيم ملي قرار دارد: «بازيکني که از سوئد مي‌آورم، مهاجم خوبي است

جام : کارلوس کي‌روش شاهد شکست دانيال داوري و اينتراخت برانشويگ در آلمان بود. سرمربي تيم ملي که اين روزها به اين کشور سفر کرده تا بتواند زمينه را براي حضور اين بازيکن در تيم ملي فراهم کند، به ورزشگاه خانگي دويسبورگ رفت و شاهد شکست تيم برانشويگ بود.

داوري در اين بازي‌90 دقيقه در چارچوب تيمش ايستاد و يک گل دريافت کرد. با اين شکست، برانشويگ صدر جدول را به هرتابرلين داد تا با يک اختلاف و کسب‌51‌‌‌ امتياز، در رده دوم قرار بگيرد. البته دو تيم به صورت مستقيم به رقابت‌هاي بوندس‌ليگا صعود خواهند کرد که به نظر مي‌رسد صعود برانشويگ و هرتابرلين را از همين حالا بايد قطعي دانست چرا که تيم سوم، يعني کايزرسلاترن 12 و11 امتياز از آن‌ها کمتر دارد. با اين حال، ماندن‌10‌ هفته از رقابت‌ها، مي‌تواند امتيازهاي زيادي را جابه‌جا کند.

کي‌روش همچنين قرار است علاوه بر انگليس، سفري به سوئد نيز داشته باشد. سرمربي تيم ملي درباره سفر به سوئد به نزديکان خود گفته: «مهاجمي در آن‌جا ديده‌ام که خيلي خوب است. مي‌خواهم با او درباره حضور در تيم ملي حرف بزنم.»

هر‌چند کي‌روش تلاش کرده تا اسم اين بازيکن را پنهان نگه دارد اما نام او ويليام آتشکده است. اين بازيکن‌20 ساله که يک متر و‌80 سانت قد دارد، شماره 28 به تن مي‌کند و براي تيم ‌اوربرو‌ بازي مي‌کند.

آتشکده در سوئد متولد شده و پدري ايراني دارد. او فوتبال خود را از تيم ‌آزاله‌ در مناطق آغاز کرد و سپس به تيم گوتبورگ در سال‌2009 پيوست. دو سال براي اين تيم بازي کرد و يک گل زد. البته تنها در 5 مسابقه فرصت بازي يافت.

سپس از سال 2011 به تيم اوربرو منتقل شد که در اين تيم عملکرد خوبي داشت. او 28 بازي براي اوربرو انجام داد و 7 گل زد. آتشکده هنوز نيز عضو اين تيم است و در فصل جديد که به زودي آغاز خواهد شد، باز هم پيراهن اين تيم را به تن خواهد کرد.

ويليام همچنين 9 بازي براي تيم زير 19‌ساله‌هاي سوئد انجام داده و يک گل به ثمر رسانده است. البته او ديگر عضو اين تيم نيست. کي‌روش علاوه بر شنيدن تعريف‌هاي زيادي از آتشکده،‌ برخي از فيلم‌هاي بازي اين بازيکن را تماشا کرده و قصد دارد او را به تهران بياورد تا براي تيم ملي بازي کند. پس از ديدار سرمربي و آتشکده، تکليف حضور اين بازيکن در تيم ملي مشخص خواهد شد.

0 commenti:

Posta un commento