آرزو بر تراکتوری ها عیب نیست!


هافبک تیم استقلال گفت: «تراکتوری ها فکر می کنند بهترین تیم ایران هستند اما باید بگویم آرزو بر جوانان عیب نیست.

جام : حسن اشجاری درباره اینکه گفته می شود بازیکنان جدید استقلال افت کرده اند، اظهار داشت: «من این موضوع را قبول ندارم. وقتی بازیکنان جدید به استقلال آمدند این تیم محروم و مصدوم زیادی داشت و به تازه واردها بازی می رسید. اما با بازگشت بازیکنان قدیمی کار سخت شد و الان 20 بازیکن آماده داریم که قلعه نويی برای بازی دادن به آنها تصمیم می گیرد.»

وی درباره نیمکت نشینی خود در بازی با صبا افزود: «شرایط من خوب است. تا حالا برای استقلال بازی های بدی انجام نداده ام. فکر می کنم بازی کردن من یک بازی در میان شده است. نمی توانم بگویم از این موضوع ناراحت نیستم اما در فوتبال حرفه ای یاد گرفته ام برای تصمیم سرمربی تیمم احترام قایل باشم و اعتراض نکنم. ممکن است در بازی های آینده من بازی کنم و همبازی ام روی نیمکت بنشیند.»

اشجاری با اشاره به دیدار استقلال و تراکتور ادامه داد: «اگر ما بتوانیم تراکتور را ببریم به احتمال 90  درصد قهرمان می شویم اما این شرایط برای این تیم وجود ندارد چون آنها هفته بعد با سپاهان بازی دارند و ما با نفت در آزادی. بازی حساسی با تراکتور داریم که به نظر من از دربی هم مهم تر است.»

وی درباره درخواست تراکتوری ها مبنی بر اینکه 50 درصد از فضای ورزشگاه آزادی را می خواهند، گفت: «مگر قانون برای تراکتور عوض شده است؟ چرا باید چنین استثنایی برای تراکتور قایل شد؟ از هواداران استقلال می خواهم همت کنند و به آزادی بیایند تا 10 درصد بیشتر به تراکتوریها نرسد. آنها نباید چنین توقعی داشته باشند که استقلال 50 درصد استادیوم را به تبریزیها بدهد. اگر هم خیلی هوادارانشان دوست دارند به تهران بیایند، تشریف بیاورند و از پشت درهای بسته تیمشان را تشویق کنند.»

اشجاری درباره اینکه تراکتوری ها ادعا می کنند بهترین تیم فوتبال ایران هستند، خاطرنشان کرد: «اشکالی ندارد. آروز که بر جوانان عیب نیست! اینکه تراکتور نتایج خوبی می گیرد خوشحال کننده است ولی آنها نباید تیمهای بزرگی مثل استقلال و سپاهان را زیر سوال ببرند. استقلال بیشتر از 20 هفته است که صدرنشین مانده آن وقت تراکتور بهترین تیم ایران است؟»

وی در پایان گفت: «بازیکنان تراکتور می گویند به خاطر فشار تماشاگرانشان خوب بازی می کنند. از هواداران استقلال می خواهم جمعه استادیوم را آبی کنند تا ببینیم باز هم تراکتور خوب بازی می کند یا نه.

0 commenti:

Posta un commento