رکوردهای گل محمدی و حسرت هواداران


بردهای پرسپولیس و شکست‌ناپذیری یحیی که حفظ آن تا پایان لیگ و جام حذفی شدنی است و صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام حذفی هر چقدر هم که خوشحال‌کننده باشد برای هواداران این تیم حسرت بزرگی به دنبال خواهد داشت.
گل: یحیی گل‌محمدی با برد مقابل ملوان در جام حذفی کارش را در پرسپولیس شروع کرد و با وجود دو سه لغزشی که در دیدار مقابل تیم‌های پایین جدولی نفت آبادان و آلومینیوم داشته و مقابل تیم‌های داماش و نفت تهران تیمش خوب بازی نکرده اما فعلا یک مربی موفق برای پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید تا جایی که بسیاری از هواداران این تیم بعد از صعود به مرحله نیمه‌نهایی و صعود شش پله‌ای در جدول رده‌بندی لیگ می‌گویند: «کاش یحیی از اول فصل سرمربی بود تا الان برای قهرمانی لیگ و حذفی می‌جنگیدیم».

با این حال بردهای پرسپولیس و شکست‌ناپذیری یحیی که حفظ آن تا پایان لیگ و جام حذفی شدنی است و صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام حذفی هر چقدر هم که خوشحال‌کننده باشد برای هواداران این تیم حسرت بزرگی به دنبال خواهد داشت. آن‌ها که می‌دیدند با بازیکنانی مثل نقی‌زاده و خانزاده می‌برند و نتیجه می‌گیرند حالا حتما از این ناراحتند که در بازی‌های باقیمانده لیگ بر‌تر حتی در صورت رقم خوردن بهترین اتفاق‌ها و نتایج برای آن‌ها رتبه‌ای بهتر از چهارمی نصیب‌شان نمی‌شود. آیا این رتبه با پتانسیلی که پرسپولیس دارد حسرت‌برانگیز نیست؟

0 commenti:

Posta un commento