مشکوک شدن استقلال به دروازه‌بان لیگ برتری


یک منبع نزدیک به این باشگاه معتقد است که در نتیایجی که در روز پایانی لیگ دروازدهم رقم خورده یک دروازه بان عملکرد سوال برانگیزی داشته است.

جام: درروزهایی که بازی هایی لیگ تعطیل شده و فوتبال ایران نیز به مانند دیگر رشته های ورزشی تحت الشعاع آغاز سال جدید قرارگرفته خبرهایی از دل باشگاه های لیگ برتری فوتبال شنیده می شود که بسیار تکان دهنده و تامل برانگیزاست. این اخبار اختصاص دارد به آخرین بازی هایی که در سال ۱۳۹۱ برگزار شد.

در آخرین روزهای سال ۱۳۹۱ نتایجی در لیگ رقم خورد که منجر به کاهش امتیاز های ۲ تیم بالای صدرجدول شد اما یکی از مدعیان سرسخت قهرمانی لیگ دوازدهم این روزها به شدت بر روی نتیجه ای که در آخرین بازی تیم رقیبش رقم خورده حساس شده است. یک منبع نزدیک به این باشگاه معتقد است که در نتیایجی که در روز پایانی لیگ دروازدهم رقم خورده یک دروازه بان عملکرد سوال برانگیزی داشته است. اشاره این شخص به دروازه بان تیم تراکتورسازی تبریز بود که این مشخص می کند متعرضان از باشگاه استقلال هستند و نسبت به عملکرد دروازه بان تیم تراکتورسازی تبریز در بازی با سپاهان به شدت کنجکاو شده اند.

این شخص مدعی شد که افرادی طی روزهای گذشته با امیر قلعه نویی تماس گرفته اند و به او این موضوع را گفته اند. سرمربی استقلال هم از مسئولان باشگاه استقلال خواسته به سرعت خبرهایی که در خصوص بازی تراکتورسازی و سپاهان می رسد را پیگیری کنند. بدون شک این ماجرا تا بازی حساسی که استقلالی ها مقابل سپاهان دارند بارها از سوی نزدیکان باشگاه استقلال مطرح خواهد شد و بعید نیست حتی خود امیر قلعه نویی نیز در نشست خبری که پیش از بازی با سپاهان برگزار خواهد کرد با سوال خبرنگاران مواجه شده و پیرامون این موضوع حرف هایی بزند. چنانچه ماجرا به طور رسمی از سوی مسئولان باشگاه استقلال مطرح بشود آنگاه بازی این تیم در روز دهم فروردین ماه در تهران مقابل سپاهان حساسیتی دو چندان خواهد یافت...

0 commenti:

Posta un commento