رویانیان نقل و انتقالات را استارت زد


مدير عامل پرسپوليس مذاکره با بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده را آغاز كرده است.

جام: محمد رویانیان در نظر دارد از هم اکنون تیم مورد نظر خودش و کادرفنی را برای فصل بعد آماده کند. تجربه مناسبی که او در ابتدای فصل گذشته به دست آورد کمک کرده تا او در مشاوره با افراد مورد وثوقش به گزینه های جالبی هم برسد.

به همین منظور مدیر عامل پرسپولیس 2 روز پیش جلسه ای فوق محرمانه با یحیی گل محمدی سرمربی موفق تیمش برگزار کرد و به بحث و تبادل نظر در این باره پرداخت. این جلسه دو ساعته که در آن نفرات لیست مازاد، کسانی که قراردادشان با تیم به اتمام می رسد و باشگاه به آنها نیاز دارد و باید برگه تمدید قراردادشان مهیا شود و از همه مهمتر بازیکنانی که مدنظر این تیم برای فصل آینده می باشند تعیین شد.

با توجه به فوق محرمانه بودن این جلسه هنوز خبری از آن به بیرون درز نکرده اما یک منبع آگاه در این رابطه گفت: «رویانیان و مشاورانش بازیکنان فوق العاده ای را برای ترکیب فصل آینده در نظر گرفته اند. از جمله آنها می توان به یک بازیکن اسم و رسم دار خارجی اشاره کرد که در صورت نهایی شدن می تواند بدون شک بمب نقل و انتقالات لقب بگیرد. بیشتر بازیکنانی که مدنظر کادرفنی و مدیریت باشگاه قرار دارند صحبت های ابتدایی و رضایت تلویحی را دریافت کرده اند و در صورت توافق نهایی این باشگاه خیلی زودتر از زمان تعیین شده لیست خود را تحویل می دهد و اردوی آماده سازی خود را برگزار خواهد کرد.»

این منبع آگاه در مورد اسامی مورد نظر این تیم گفت: «با توجه به شرایط خاص پرسپولیس بهتر است فعلا در این باره چیزی نگوییم. اما بعد از بازی با ذوب آهن این لیست را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

0 commenti:

Posta un commento