مدافع جنجالی استقلال در راه بازیکن پرسپولیس!


رفتار عجیب حنیف عمران زاده باعث ناراحتی شدید قلعه نویی شده تا جایی که مربی استقلال برای فصل بعد این بازیکن را نمی خواهد.

جام : حنیف عمران زاده مدافع استقلال که در جریان بازی با العین از دستور قلعه نویی سرپیچی کرد و به بازی نرفت مورد غضب سرمربی آبی ها قرار گرفته و علاوه بر جریمه سنگین کمیته انضباطی در فهرست فصل بعد تیم استقلال جایی نخواهد داشت.

چند سال پیش که قلعه نویی با تیم استقلال قهرمان لیگ شد و در نهایت به خاطر اختلاف با آشتیانی از این تیم جدا شد اتفاقی مشابه رخ داد.

استقلال در آخرین بازی آسیایی خود در امارات به مصاف الجزیره رفت. البته نتیجه آن مسابقه در صعود استقلال تاثیری نداشت چون آبی ها پیش از آن مسابقه حذف شده بودند اما قلعه نویی در دقیقه 60 بازی قصد داشت تا پولادی را به زمین بفرستد که بازیکن کنونی پرسپولیس از انجام این کار سر باز زد و اعلام کرد به زمین نمی رود.

هر چند قلعه نویی فصل بعد آن جریان در استقلال نبود و پولادی هم از این تیم جدا شد اما حالا که حضور سرمربی استقلال برای فصل آینده تقریبا قطعی به نظر می رسد قطعا با عمران زاده برخورد خواهد کرد.

وی از مسوولان استقلال خواسته تا پایان قرارداد وی هیچ صحبتی در خصوص تمدید قرارداد با این بازیکن نکنند تا خودش تیم جدیدش را انتخاب کند.

0 commenti:

Posta un commento