واكنش ها به درگيري بائو و قلعه نويي در رختكن استقلال


جام: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفم برای کسانی که اخبار رختکن را به رسانه ها می دهند.

* سکوت میثم بائو مقابل شایعات مطرح شده در رسانه ها
برخی از رسانه ها امروز خبر از درگیری لفظی بین میثم بائو و امیر قلعه نويی بعد از دیدار استقلال و صبا دادند. میثم بائو ترجیح داده درباره این موضوع با رسانه ها صحبت نکند و سکوت را در پیش بگیرد.

وی گفته كه به دلیل بازی حساس روز جمعه استقلال مقابل تراکتور به شایعه مطرح شده واکنشی نشان نمی دهد.

این در حالی است که از دیشب تاکنون خبرنگاران زیادی با بائو تماس گرفته اند اما هافبک استقلال تمام تماس ها را بی پاسخ گذاشته است.

* ماجدی: قلعه نويی از بائو ناراحت بود
میرشاد ماجدی در اين خصوص اظهار داشت: «ممکن است در تیم مسایلی به وجود آید. من برای کسانی که اخبار رختکن را که در واقع حریم تیم است به بیرون منتقل می کنند متأسفم.»

وی افزود: «آقای قلعه نويی از نحوه بازی بائو ناراحت بود. مربی حق ندارد این مسأله را با بازیکنش در میان بگذارد؟ یعنی هر حرفی که در رختکن میان بازیکن و مربی زده می شود باید به بیرون درز کند؟ باید آن را بزرگنمایی کرد و گفت که درگیری شده؟»

ماجدی ادامه داد: «اصلا مسأله خاصی میان قلعه نويی و بازیکن پیش نیامد.بازیکنان هم بائو را آرام کردند. همین. چیز خاص دیگری نبود.»

* پورحيدري: مربی حق دارد سر بازیکن ضعیف داد بزند
منصور پورحيدري، مديرفني استقلال در خصوص درگیری قلعه نویی با میثم بائو گفت: «این درگیری را تكذیب می کنم. متاسفانه به هردلیلی دارند برای قلعه نویی حاشیه درست می کنند و می خواهند تمرکز او را به هم بریزند و از لحاظ روحی روانی تحت فشار قرار بگیرد. مربی حق دارد سر بازیکن حریف داد بزند هرچند این درگیری اصلا به وجود نیامده و بائو هم بازیکنی نیست که با مربی خود درگیر شود.


 لینک‌های مرتبط با این موضوع:چهار نمونه از اقدامات زشت قلعه نوعی"درگیری هافبک استقلال با قلعه نویی " 

0 commenti:

Posta un commento