دایی: آقای قهرمانی اگر شما داوری من پروفسور داوری‌ام/ در این پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: میدانستم قهرمانی به آن طرف غش میکند. 



به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی پس از شکست دو بر صفر مقابل سپاهان اظهار داشت: چیز خاصی نمی توانم بگویم . بعد از دقیقه 2 ما را 10 نفره کردند و این خودش گویای همه چیز است. از دیشب می دانستم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است.

وی افزود: اگر قرار بود از دقیقه 2 ،10 نفره شویم ای کاش این را به ما می گفتند زیرا همه برنامه های ما بهم ریخت.

 

دایی تصریح کرد: در دقیقه 2 تمام کارشناسان دیدند که ابتدا شجاع خلیل زاده مرتکب خطا شد اگر حرف بزنم فردا جریمه و محروم میشوم هر کاری میخواهید بکنید اما میدانستم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را کرد. 10 نفره بازی کردن مقابل تیمی مثل سپاهان واقعا سخت است. اما به غیرت بازیکنانم تبریک میگویم آنها هر چه داشتند در زمین گذاشتند. اما وقتی نمیتوانی فوتبالی نتیجه بگیری چه باید گفت؟

سرمربی پرسپولیس افزود: امثال من اگر دهان باز کنند همه چیز را میگویند. آقای قهرمانی ما خیلی چیزها میدانیم اما فردا کمیته انضباطی مرا احضار میکند. من که شماره حساب رفقایت را نمیدانم و رفقایت را نمیشناسم. ولی میدانم در این پنالتی خیلی چیزها تاثیر داشت.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: آقای قهرمانی اگر شما داور هستید من پروفسور داوری هستم. هر کسی یک سوت دستش گرفته و داوری میکند. فردا داوران علیه من موضعگیری میکنند اما من دیشب با همکارانم در کادر فنی جلسه گذاشتم و به آنها گفتم که قهرمانی به آن سمت غش کرده است. شجاع خلیلزاده سالتو زد داور برای آنها پنالتی گرفت! و در نهایت این نتیجه رقم خورد و من باید پاسخگوی میلیونها هوادار پرسپولیس باشم.

دایی خطاب به داور مسابقه گفت: آقای قهرمانی اگر قرار بود ما را 10 نفره کنی حداقل اواخر نیمه اول یا اوایل نیمه دوم این کار را انجام میدادی تا این همه به تیم من فشار نیاید. همه میدانند او چند پنالتی را برای پرسپولیس نگرفته است. در برنامه 90 هم کارشناس تیم رقیب را برای کارشناسی میآورند. تا زمانی که برنامه 90 و 80 و 70 برای فوتبال ما تصمیم میگیرند وضع همین است. باید در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشکلات فوتبال حل شود. با این شرایط فوتبال ما سالم نمیشود.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگاری که منظور از شماره حساب دادن اتهام به تیم سپاهان است، گفت: شما منظور من را به خوبی درک کردید. من که عضو سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی نیستم که خیلی چیزها را بدانم. خیلی چیزها گفته میشود. کدام داور در کجای دنیا در دقیقه 2 پنالتی میگیرد و بازیکن حریف را اخراج میکند؟ جمع کنید این برنامهها را مطمئن باشید من حرفهایی دارم اما از سالن که بیرون بروم کمیته انضباطی من را احضار میکند اما حرف این است دو دو تا چهار تا میشود.

وی ادامه داد: خیلی از داوریهای این آقا را چک کنید که کار غیرمعمول انجام داده است. در آن صحنه داور میتوانست به شجاع خلیلزاده و بازیکن ما کارت زرد بدهد و غائله را ختم کند. من نمیدانم ایکس و ایگرگ با قهرمانی رفیق هستند یا نه. اما این به آن زنگ میزند آن یکی به این پیغام می دهد من این چیزها را نمیدانم.

به گزارش فارس، در این لحظه مدیر رسانهای پرسپولیس زیر لب به دایی گفت بهتر است این بحث را جمع کنیم که دایی پاسخ داد: باید این بحثها مطرح باشد؛ تا کی باید سکوت کنیم.

وی در مورد اینکه یعنی برنامه 90 و مسائل داوری علیه اوست، گفت: نه، من چنین حرفی نزدم. 




0 commenti:

Posta un commento