فنایی: قهرمانی خطای بازیکن سپاهان را ندید/ داور تمرکزش را از دست داد

کارشناس داوری گفت: محسن قهرمانی خطای بازیکن سپاهان روی مدافع پرسپولیس را قبل از اخراج ندید. 
کمکداور باید به کمک قهرمانی میآمد

محمد فنایی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تصمیم محسن قهرمانی در ابتدای بازی پرسپولیس و سپاهان مبنی بر اخراج میثم حسینی و پنالتی به سود سپاهان عنوان کرد: قهرمانی در واقع صحنهای که میتوانست حوادث را رقم بزند و خطایی که مهاجم سپاهان روی مدافع پرسپولیس انجام داد را ندید. فکر میکنم اینجا بهترین کار را کمک داور میتوانست انجام دهد و پرچم بزند چرا که خطای اول را بازیکن سپاهان کرد و پس از آن داور به هر دو بازیکن میتوانست کارت زرد بدهد.

وی افزود: داور لگد زدن را دید و از زمانی که داور صحنه را دید تصمیمش درست بود. داور مرحله دوم خطا را دید و اعلام پنالتیاش صحیح بود.

فنایی در مورد اینکه آیا اخراج میثم حسینی درست بود، خاطرنشان کرد: چون آن صحنه را درست ندیدیم و داور نزدیک صحنه خطا بود، حتما متوجه شده خطا شدت دارد و به این نتیجه رسیده است که کارت قرمز بدهد.

کارشناس داوری در ادامه اظهار داشت: داور در دقیقه 8 به سید مهدی سید صالحی میتوانست اخطار بدهد که به راحتی از کنار او گذشت، او با توجه به اینکه احساس میکرد بازی از دست او در رفته تصمیماتش منطقی نبوده است و برخی از صحنهها را فراموش میکرد. قهرمانی در ادامه داور محسوب نمیشد و خطاها را به سود پرسپولیس میدید و انگار تمرکزش را از دست داده است. چرا که در خیلی از صحنهها تصمیمی نمیگرفت.





0 commenti:

Posta un commento