درودگر؛ حالا به حرف های دایی در مورد فساد داوران ایمان آوردم ؛ به همه چیز و همه كس مشکوكم

مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی بعد از شکست تیمش مقابل فولاد گفت: «تا پیش از این خیلی به مسائل داوری مثبت نگاه میکردم اما الان به همه چیز و همهکس مشکوک هستم.»

صادق درودگر درباره علت شکست ملوان بندرانزلی مقابل فولاد خوزستان در هفته یازدهم لیگ برتر عنوان کرد: «گل دوم فولاد به ملوان کاملا آفساید بود و من عکس و فیلم این صحنه را برای برنامه 90 فرستادهام. ضمن اینکه داور یک پنالتی مسلم و صددرصد را در دقیقه 92 برای ما نگرفت که اگر این اتفاق رخ میداد شرایط بازی طور دیگری رقم میخورد.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان از دراگان اسکوچیچ حمایت خواهد کرد یا خیر اظهار داشت: «من به شخصه از تلاشها و حرکات دراگان راضی هستم اما روزهایی است که مربی نمیتواند به تیم کمک کند و آنجاست که تغییر مربی میتواند چارهساز باشد. هر چند معتقدم دراگان مربیای نیست که کمکاری کند و همیشه تلاشش را برای موفقیت ملوان انجام میدهد.»

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی ادامه داد: «قرار است در خصوص آینده دراگان اسکوچیچ در جلسهای فوری با اعضای هیئت مدیره تصمیمگیری کنیم و بعد از این جلسه در مورد این مربی اظهارنظر خواهیم کرد اما قطعا هر تصمیمی گرفته شود با نظر هیئت مدیره خواهد بود.»

درودگر ضمن بیان این مسئله که هنوز مشکلات مالی ملوان حل نشده است تصریح کرد: «از آقای خستهبند نماینده محترم مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم به ملوان کمک کند تا حقمان را از فوتبال بگیریم. الان تمام تیمهای دولتی حمایت میشوند به جز ملوان.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا رده چهاردهمی ملوان در جدول لیگ برتر شما را اذیت نمیکند گفت: «اگر اذیت نمیکرد تقاضای جلسه فوقالعاده به هیئت مدیره را نمیدادم اما خارج از این مسائل باید بگویم حالا به حرفهای علی دایی ایمان آوردم. تا پیش از این خیلی به مسائل داوری مثبت نگاه میکردم اما الان به همه چیز و همهکس مشکوک هستم.»
تسنيم

0 commenti:

Posta un commento