نامه همسر ناصر حجازی به علی کریمی


علي كريمي به عنوان مهمان ويژه به مراسم بزرگداشت حجازي به تالار ايوانشمس دعوت شد و حتي قرار بود كه از جادوگر هم در اين مراسم تقدير شود و تنديسي نيز در حضور مهمانان مراسم و سيدمحمد خاتمي به او اهدا شود. ولي با توجه به اردوي تيم تراكتورسازي و شرايط خاص كريمي، مربيان اين تيم از جادوگر خواستند كه در اردو حضور داشته باشد و به همين دليل كريمي در تماس با خانواده ناصر حجازي، به خاطر غيبت در اين مراسم عذرخواهي كرد و برای اسطوره آبيها دست به قلم شد..

جادوگر: اسطورهها را ميكشند اما آنها نميميرند!

« اسطورهها را ميكشند اما آنها نميميرند، اين موضوعي است كه بعد از پرواز ناصر حجازي عزيز بيشتر به آن پي بردم. ناصرخان از بين ما رفت اما افكاري كه داشت هنوز هم در ياد دوستداران اوست. حجازي حرفهايي ميزد كه بابميل بعضيها نبود ولي مردم حرف دل او را ميفهميدند و به همين خاطر است كه هنوز براي تلفن او پيامك ميفرستند. حجازي از جنس مردم بود و براي همين احساسات آنها را درك ميكرد و صدايشان را فرياد ميزد. به واسطه همين منش و رفتارها مردم هم اسطورهشان را تا لحظه آخر تنها نگذاشتند و صحنههايي در لحظه وداع مردم با ناصرخان در استاديوم آزادي رقم خورد كه خودم شاهدش بودم.
حالا هم اسطوره در بين ماست و بايد افكار او به درستي از سوي خانواده و دوستداران او منعكس شود.. »
- يا حق علی كريمی


اما همسر ناصر حجازي که چشم بهراه حضور علي كريمي در مراسم بزرگداشت اسطوره بود. وقتي متوجه شد كريمی در مورد ناصر حجازي دست به قلم شده، در مقام پاسخگويي برآمد و با توجه به علاقه همسرش به كريمی نامهاي در وصف اسطوره شماره هشت نوشت... 


همسر ناصر خان: اميدوارم افتخارات جامانده ناصر را تو بگيری..

« وقتي فهميدم طفل شيرين فوتبال ايران در مراسم دومين سالگرد درگذشت همسرم حاضر شده، اشكهايم را عاشقانه سر كشيدم. اندوهم را به طرف شادي شليك كردم و با خود گفتم چه شيرين است وقتي اسطورهاي بيسر و صدا به ملاقات اسطوره ديگر ميرود، در برابر مزارش به احترام خم ميشود، اشكهاي پنهان ميريزد و زير لب ميگويد: دوست دارم هر وقت به ديدارت ميآيم، مخفيانه باشد... چرا كه مثل خودت اهل تظاهر نيستم.
هميشه از بازي و شخصيت علي كريمي لذت ميبرم. او محبوب خاص و عام است. استقلالي و پرسپوليس دوستش دارند... درست مثل همسرم ناصر حجازي. علي كريمي غمهاي رهگذر هم داشت و شايد غمهاي ماندگار... درست مثل همسرم ناصر حجازي. او در جادههاي پرعطش زندگي، تشنه مهرباني، حقيقت و صداقت بوده... درست مثل همسرم ناصر حجازي.
علي كريمي عزيز... من قدمتي 62ساله دارم و 40سال آن را با ناصر حجازي زندگي كردهام. تعريف و تمجيد از ديگران و وابستگي به تيم و شخص، نه با خلق و خوي من جور ميآيد و نه با سن و سالم. اما سوگند به خاك پاك ناصر و قسم به هجرت پرستوها، دلم ميخواهد باقيمانده افتخارات گرفتهنشده ناصر را تو بگيري و به افتخارات خود اضافه كني... چون تو لايق آن هستي. دلم ميخواهد آفتاب سرخ اينبار از تبريز به تو و فوتبالت بتابد و در زمين بازي، گلهاي زيبايي همچون نيلوفر در پاهاي خلاقت بچيند و برويند و گلهاي رنگي از سر و رويت ببارد.. »
- با احترام، بهناز شفيعی، همسر ناصر حجازی




0 commenti:

Posta un commento