قهرماني اعتراف کرد

پيشكسوت داوري فوتبال ايران گفت كه داور بازي پرسپوليس و سپاهان به اشتباه خود در صحنه بحث برانگيز اين بازي اعتراف كرده است.

جام ؛ علي خسروي در برنامه اي راديويي حاضر شد و پيرامون مسائل داوري روز جمعه به صحبت پرداخت. خسروي در اين برنامه گفت: «با محسن قهرماني صحبت کردم و قهرماني گفت قبول دارم اشتباه کردم. او به من گفت صحنه خطاي شجاع خليل زاده روي حسيني را نديده است و فقط ضربه حسيني به کمر خليل زاده را ديده است که آن صحنه هم قطعا اخراج داشته است.»

خسروي اعلام کرد به غير از همان پنالتي داور نمايش خوبي داشت و فقط به خاطر اينکه آن پنالتي در دقايق اول اتفاق افتاد کل ديدار را تحت تاثير قرارداد. همچنين يکي از نکات مثبت داوري قهرماني اين بود که سعي نکرد اشتباهش را در طول بازي جبران کند.

همچنين خسروي با انتقاد از رويانيان گفت: «آقاي رويانيان که ادعاي فوتبال پاک و درخواست 60 ميليوني کردند چرا همان زمان که اين پيشنهاد شد حرفي به ميان نياوردند؟! و حالا که باخته اند اين قضيه را پيش کشيده اند. در ضمن پرسپوليسي ها به ياد بياورند که در ديدار با تراکتورسازي همين آقاي قهرماني يک پنالتي اشتباه براي قرمزپوشان گرفت.»

در ادامه خسروي گفت: «متاسفانه کمک دوم اين ديدار تجربه کمي دارد و او بايد خطاي خليل زاده را اعلام مي کرد و به داور کمک مي کرد.»

خسروي با بازگويي يك خاطره گفت: «درک نمي کنم اين هجمه سنگين عليه قهرماني از چيست! يادم است خودم هم در ديدار پرسپوليس سپاهان اشتباه کردم و گلي که پيرواني با دست زد را صحيح اعلام کردم.»

0 commenti:

Posta un commento