علی‌ کریمی‌: شرمنده مردم شدیم ,از مردم عذرخواهی می‌کنم

علی کریمی: از کی‌روش و مردم عذرخواهی می‌کنم/ لازم باشد در خدمت تیم ملی هستم حتی از روی سکو
...
شماره ۸ پرسپولیس بعد از فینال جام حذفی و اتفاقاتی که رخ داد تصمیم گرفت بعد از لیست تیم ملی نظراتش را بدهد.
علی کریمی در خصوص نتیجه نگرفتن پرسپولیس در فصل گذشته اظهار داشت: بدون شک در مورد عدم نتیجه گرفتن پرسپولیس در این چند وقت حرف های زیادی زده شده و به نظرم خود هواداران دلایل را به اندازه کافی می‌دانند.
وی افزود: ما تیم خوبی داشتیم و باشگاه نیز بازیکنان خوبی را جذب کرده بود تا حدی که در لیگ برتر و جام حذفی یکی از شانس های قهرمانی بودیم اما مشکل اصلی ما در لیگ عدم شناخت سرمربی تیم بود.
وی در خصوص خداحافظی از تیم ملی و صحبت هایی مبنی بر بازگشت او خاطر نشان کرد: بعد از بازی با سپاهان من در بدترین شرایط فوتبالی‌ام قرار گرفتم، چون متاسفانه جام حذفی را در دیدار مقابل سپاهان از دست دادیم و از طرفی دیگر آن طوری که شایسته خداحافظی مهدی کیا از فوتبال بود، اتفاق نیفتاد و شرمنده مردم شدیم. البته پس از اتفاقاتی که در خداحافظی آقا مهدی پیش آمد شرمندگی ما بیشتر شد.
وی افزود: الان که لیست تیم ملی اعلام شده این حرف را می‌زنم تا شک و شائبه ای پیش نیاید که من می‌خواهم با این حرف ها به تیم ملی دعوت شوم. من به لیست تیم ملی احترام می گذارم.
کریمی ادامه داد: حرف‌هایی که بعد از فینال زدم احساس می کنم شرایط را برای کی‌روش سخت و تا حدودی هواداران را ناراحت کرده است اما اگر این طور هست من هم از مردم و کی‌روش عذر خواهی می‌کنم و اگر هر زمان حتی روی سکوها هم به وجود من نیاز باشد با کمال میل در خدمت تیم ملی کشورم هستم.

0 commenti:

Posta un commento