مجبورم نکنید حقایق را برای هواداران پرسپولیس برملا کنم ؛ شیرینی فردی است که در خودش بلاتکلیف است


هافبک تیم راه آهن گفت: «چکی که از باشگاه پرسپولیس گرفتم و برگشت خورده است را شیرینی پشت نویسی کرد.»
سامان آقازمانی درباره وضعیت خود برای فصل آتی اظهار داشت: «من با راه آهن قرارداد دارم و در حال مذاکره با مسولان باشگاه بر سر جزییات هستم. به شاگردی علی دایی افتخار می کنم و امیدوارم شرایطی فراهم شود تا در فصل آتی هم در راه آهن بازی کنم.فکر می کنم به احتمال 99 درصد در فصل آتی هم در راه آهن هستم. امیدوارم شاگرد خوبی برای دایی باشم.»

وی با تایید این خبر که از پرسپولیس برای بازگشتش با او تماس گرفته اند ادامه داد: «رویانیان که برایش احترام زیادی قائل هستم با من تماس گرفت و صحبت هایی برای بازگشتم مطرح کرد. از او سپاسگزارم. من قبل از اینکه بازیکن باشم، یک پرسپولیسی هستم. در همین بازی پرسپولیس مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی کلاه بر سرم گذاشتم و به جایگاه تیفوسی های پرسپولیس رفتم و بازی را تماشا کردم. خدا را شکر کسی من را نشناخت. فکر هم نمی کنم نیازی بود تا من را بشناسند چون علاقه باید در قلب آدم باشد و نه سر حرف و زبانش.»

آقازمانی ادامه داد: «حرف های جواد کاظمیان در برنامه 90 من را خیلی ناراحت کرد. جواد زندگی اش پرسپولیس است. او عاشق پرسپولیس بود اما ببینید با او چه کردند که اینچنین از کوره در برود. به نظرم حرف هایی که جواد زد درست بودند. امیدوارم رویانیان در فصل آتی درباره برخی مسئولان باشگاه تجدید نظر کند. به نظرم این افراد از صداقت سردار سوءاستفاده می کنند. آقای شیرینی باید بداند جواب خوبی های امثال کاظمیان بدی نیست.»

وی افزود: «به نظرم شیرینی فردی است که در خودش بلاتکلیف است. او یک حرف می زند و در یک جور دیگر عمل می کند. جواد راست می گفت، بازیکنان پرسپولیس دل خوشی از این فرد ندارند. فکر می کنم جامعه فوتبال پس از خداحافظی غریبانه مهدوی کیا در بازی سپاهان و علی‌ کریمی‌ متوجه شد که ایشان چقدر کارآیی دارند.»

هافبک سابق پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا چکی که از این باشگاه گرفته پاس شده است یا نه عنوان کرد: «نه، چک من هم مثل جواد کاظمیان برگشت خورده است. با این تفاوت که چک را شیرینی پشت نویسی کرده است. تا به امروز به خاطر رویانیان اقدام قانونی در این باره انجام نداده ام اما امیدوارم باشگاه پرسپولیس به تعهداتش پایبند باشد و این قدر دل نشکند.»

آقازمانی درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس در نیم فصل با بازیکنان تیم های دیگر گفت: «شنیده ام پرسپولیس برای جذب یعقوب کریمی هزینه زیادی انجام داده است اما امیدوارم دوستان ابتدا به فکر تسویه حساب با بازیکنانی باشند که در گذشته برای این تیم زحمت کشیدند. پرسپولیس مال پرسپولیسی هاست. دوستان این قدر بد برخورد کردند که ناگزیر شدم این حرف ها را بیان کنم اما اگر این برخورد ادامه داشته باشد ناگزیر می شوم واقعیت های دیگری را برای هواداران عزیز پرسپولیس برملا کنم.»

0 commenti:

Posta un commento