پاسخی محکم به یاوه گویی‌های رویانیان در مورد علی‌ کریمی‌

یاوه گویی‌های رویانیان
کریمی امسال به تیم ما ضربه زد
وی در خصوص علی کریمی تصریح کرد: کریمی در نیم فصل با حاشيه هايي که به وجود آورد نتوانست برای تیم مفید باشد و به همین صورت به تیم ضربه زد و تنها در 6 بازی پرسپولیس را همراهی کردو در مورد خداحافظي وي نيز ما در جريان نبوديم و اين خواسته خودش بود.
وی ادامه داد: خداحافظی کریمی هم بدون هماهنگی بود و به طور کلی بازیکنی است که از لحاظ فني خوب است اما معمولا  در تیم هایي  که حضور داشته اعم از پرسپولیس یا استیل آذین حاشیه ساز بوده است و این حاشیه ها به تیم ضربه مي زند و جلوی موفقیت تیم را می گیرد،دلايل متعددي باعث ناکامي تيم شد اما من به شخصه فرد خاصي را عامل شکست نمي دانم کريمي زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيده اما نا خودآگاه برخي حاشيه ها باعث شده بعضا به پرسپوليس ضربه هم زده است.

 
علی کریمی که پس از اتفاقان انتخابات ۱۳۸۸ ایران همواره از سوی مقامات سیاسی و برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت فشار قرار داشت در پانزدهم اردیبهشت ۱۳۹۲ و در زمان مدیریت سردار پاسدار محمد رویانیان عضو پیشین کمیته انقلاب اسلامی، بدون هیاهو و جریان سازی صدا و سیما، کفش هایش را آویخت و از دنیای فوتبال خدا حافظی کرد. کریمی پس از خداحافظی از فوتبال اعلام کرد، فوتبال جای امثال او نیست و دایه های مهربانتر از مادر باید فوتبال را بچرخانند.


 پاسخ به یاوه گویی‌های رویانیان در مورد علی‌ کریمی‌
در زمان مدیریت سردار پاسدار محمد رویانیان در پرسپولیس بارها کریمی با لفظ، غده سرطان و شومن از سوی این سیاست‌مدار و صاحب پست و منصب در دولت ایران مورد خطاب قرار گرفت. سردار پاسدار محمد رویانیان در حالی کریمی را عامل ناکامی پرسپولیس نامید که این تیم تحت مدیریت رویانیان، ضعیف ترین نتایج تاریخ پرسپولیس را در لیگ کسب کرد. هر چند کسب عنوان بهترین هافبک گلزن لیگ با ۱۲ گل زده و انتخاب کریمی به عنوان دومین بازیکن سال ۲۰۱۲ آسیا جواب فوتبالی کریمی به این مدیر سیاسی بود که خواهان کسب ۱۲ امتیاز از این تیم در ۳ بازی شده بود.(هر بازی ۴ امتیاز)

پیش از این نیز کریمی از سوی سردار پاسدار مصطفی آجورلو متهم به روزه خواری شده بود و از وی به عنوان عامل ناکامی استیل اذین توسط سردار آجور لو نام برده می شد. این درحالی بود که استیل آذین با حضور کریمی در ۱۲ مسابقه برای این تیم (در پست دفاع آخر) ۱۳ امتیاز کسب کرده بود و در ۲۲ بازی بدون حضور کریمی، این تیم ۱۵ امتیاز بدست آورده بود. حضور کریمی در شالکه آلمان و بازی در لیگ قهرمانان اروپا در این تیم جواب فوتبالی کریمی به این مدیر نظامی در فوتبال بود.


کریمی بدون حضور مدیران نظامی در فوتبال؛ ۲ عنوان قهرمانی با پرسپولیس در لیگ، ۲ عنوان سومی با پرسپولیس در آسیا، ۱ عنوان نایب قهرمانی در لیگ و ۱ قهرمانی در جام حذفی را با پرسپولیس تجربه کرد. کریمی در آلمان نیز بدون حضور مدیران نظامی ۲ قهرمانی با بایرن مونیخ در بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را تجربه کرد و پیش از آن نیز بدون حضور مدیران نظامی در امارات ۲ عنوان قهرمانی جام حذفی امارات و یک عنوان نایب قهرمانی در لیگ امارات را تجربه کرد.

اینک جناب سردار بگویید که چه‌کسی به پرسپولیس ضربه زده است ،بگویید که چه کسانی‌ به فوتبال ضربه زده‌اند.

آری شما سرداران سپاه پرسپولیس و فوتبال این مملکت را به نابودی کشاندید.کارنامه علی‌ کریمی‌ مشخص است. سردار بسست یاوه گویی، بسست به تمسخر گرفتن احساسات میلیونها هوادار، پرسپولیس و فوتبال این مملکت نیازی به شما و امثال شما ندارد.شما نه از جنس فوتبال هستید نه از جنس مردم. این همه عشق و علاقه و احساسات به علی‌ کریمی‌، مهدی مهدوی کیا، یک شب به وجود نیامده که با یاوه‌های مضحک شما به دست فراموشی سپرده شود.

سردار مطمئن باشید آنکه رفتنی است کسی‌ نیست جز شما و سردارانی مثل شما و آنکه ماندنی است کسیست که از دل مردم بیرون آماده است کسیست که کوچک و بزرگ پیرو جوان مرد زن عاشقانه دوستش دارند .

سردار شما رفتنی هستید

همراه : ک - راد

12 commenti:

Anonymous ha detto...

باسلام.من 1استقلالیه2آتیشه هستم وهمیشه باپرسپولیسیاکل کل داشتم ولی بخداقسم وقتی دیدم پرسپولیس باخت لذت قهرمانی اس اس بمن نچسبید.چون میدونم سپاهان دوباره میره آسیا گند میزنه .درخصوص حرف رویانیان عرضکنم که ایشون وقتی هیچ سابقه ورزشی ندارند ونمیدوند واقعاکریمی چه بازیکن بزرگیه نباید اصلا صحبتی درموردایشون بکنند چه برسه به انتقاد.من بعنوان یک استقلالی ارزوم بودیکی مثل کریمی رو داشتیم

Anonymous ha detto...

سلام شماپرسپولیسی ها رگ ندارین من یه استقلالی ام خداییش اعصابم ازدست این زیردار رویانیان بااین چرندیاتش در مورد کریمی بهم ریخت یکی یه خورده ادب احترام به اسطوره یک باشگاه بزرگ مثل پرسپولیسروبه این آقا یاد بده

Anonymous ha detto...

سردا بشین سره جات دیگه.اخه تو که از ....جمعت کردن اوردنت دیگه چرا؟!

Anonymous ha detto...

علیرضا

تو حق نداری به علی جون توهین کنی ...برو بیرون غیر فوتبالی

Anonymous ha detto...

آقای محترم ..شما سردار هستی پس لطفا مثل یه سردار صحبت کن اگه فرمانده هستی باید خودت تقصیرارو گردن بگیری نه گردن دیگران بندازی ..شما چه بخوای چه نخوای کریمی=قلب مردم و مردم=عشق کریمی دیدید تو نظر خواهی اگه ندیدی لطفا ببین ..برادر من ویرون کردن آسونه اگه مرد عملی تیم رو بساز نه تیشه بزن

Anonymous ha detto...

واقعا متاسفمم برات که در باره جادوگر آسیا اینطور صحبت میکنی

Anonymous ha detto...

كريمي تنها بازيكن بود كه واقعا دلسوزانه براي پرسپوليس كار ميكرد چون ارغ پرسپوليسي داشت و از دلسوختگان پرسپوليسه نه مثل شما از گرد راه رسيده ادعاي پرسپوليسي بودن داشته باشه به قول آقاي فتح ا... زاده مشكل پرسپوليس فقط شخص شمايي پرسپوليس رو به پروين و پرسپوليسي هايي چون پروين تحويل بده سال بعد قهرمان تحويل بگير

Anonymous ha detto...

اخه تو کی هستی که بخوای در مورد علی کریمی حرف بزنی..بابا برو دیگه نخواستیم

پرسپولیسی ha detto...


عمو هندونه کیلو چند؟ طوری صحبت میکنی که انگار بخاطر شما از سراپای پرسپولیس افتخار میچکه . شما مربی بله قربان گو و سرپرست شیرین میخواستی که نتیجه اش را دیدیم.

Anonymous ha detto...

۱۲ امتیاز در ۳ بازی(هر بازی ۴ امتیاز)

:)))))))

Anonymous ha detto...

به نظر من نه علی کریمی مقصره نه سردار رویانیان از دوستان هم درخواست دارم به سردار توهین نکنند اینم بدونید داشتن سابقه ورزشی برای (((مدیرعامل)))یه باشگاه الزامی نیست اصلا کار مدیرعامل به داشتن سابقه هیچ ربطی نداره مدیرعامل کارش پول درآوردن خیلی از باشگاه های ((اروپایی))بزرگ هستند که مدیرعاملشون هیچ سابقه فوتبالی و ورزشی نداشتند سردار رویانیان هم زحمات کمی برای تیم ما نکشیدند البته علی کریمی هم همینطور به نظرم باید این دو دوباره آشتی کنند

elham ha detto...

از همتون بدم میاد...تو کی هستی که در مورد جادوگر این طوری صحبت میکنی .. در مورد کسی که حتی استقلالی ها هم به احترامش ایستاده دست میزنن

Posta un commento