علی کریمی نمادی از حرکت در جهت مخالف باد است.

علی کریمی نمادی از حرکت در جهت مخالف باد است.
کریمی نیازی ندارد که آنچه بیش از نیاز بر دوش یک بازیکن است را بردوش بگذارد بلکه این نیاز دیگران است که بر دوش او سنگینی می کند . بدون شک بیش از هر چیز خود او است که راحت می داند به مانند دیگران می تواند پولش را بگیرد و چشمش را بر همه چیز ببندد و در مقابل قدرتهایی چون حکومت، محمد رویانیان، عباس انصاری فرد و فدراسیون فوتبال نایستد فقط به فکر فوتبال و پولش باشد.
کریمی نیازی ندارد که آنچه بیش از نیاز بر دوش یک بازیکن است را بردوش بگذارد بلکه این نیاز دیگران است که بر دوش او سنگینی می کند

در پایان این را می گویم علی کریمی هر چه که باشد نمادی از عدم ریاکاری است. نمادی از ایستادن در برابر زور است. نمادی از بروز و درک احساسات جامعه است. او را دریابیم به شخصیت او احترام بگذرایم و نگذاریم حکومت و رویانیان او را تخریب کنند.

2 commenti:

Anonymous ha detto...

رویانیان هم یه سرداریست مانند آجرلو ، کلا سرداران با علی کریمی مشکل دارند چون از محبوبیت او نزد مردم آگاهند و این برای نظام آخوندی به هیچوجه پذیرفتنی نیست .
آجرلو میخواست از احساسات دینی مردم سوء استفاده کنه و با تهمت زدن روزه خواری به کریمی زمینه حذفش از دنیای فوتبال رو فراهم کنه ولی محبوبیت کریمی نزد مردم مانع اینکار شد و حالا سناریوی دیگری توسط یک سردار دیگه در حال اجرا شدنه ولی این یکی سردار هم مانند سردار دیگه ره بجایی نخواهد برد.
یا رویانیان عقلشو بکار میندازه و کریمی رو بخونش برمیگردونه یا سرنوشتی مانند آجرلو در انتظارشه و خودش باید از پرسپولیس بره ، چون برای همه روشن شده که کارهایی که او برای پرسپولیس کرده برای شرکت کردنش در انتخابات آتی ست که رای پرسپولیسی هارو جمع کنه وگرنه سردار رو چه به فوتبال؟؟؟!!!
سردار رویانیان یادت باشه هیچکدام از پرسپولیسی های واقعی پشت علی کریمی رو خالی نمیکنند ( همانطور که کریمی هم پشت هواداران رو خالی نکرد و از بزرگترین قرارداد دوران بازیگریش گذشت و با پرسپولیس سفید امضا کرد ) و با تمام وجودشون پشت کریمی ایستاده اند و علی رو بخونش برمیگردونند .

نادر ha detto...

كريمي براي همه آنها كه فوتبال راپاك وعاري ازدنياي متعفن پرازرياي سياست ميخواهند يك اسطوره وچراغ روشن است كه هيچگاه خاموش نخواهدشد. نام كريمي هم اكنون دركناراسطوره هاي ماندگارورزش ايران ثبت شده است آنهاكه ازمردم با مردم وبراي مردمند وبخاطرآنهاباپليديهاي ورزش سياست زده ميجنكند به هرقيمت وايستاده اند سبزواستوار

Posta un commento