فوتبال آلوده به سیاست.بازهم تخریب یک اسطوره ( علی کریمی )





تجمع هواداران پرسپولیس در حمایت از علی کریمی در تمرین امروز

هواداران علي كريمي پشت درهاي ورزشگاه تجمع كرده بودند. آنها كه  يك صدا علي كريمي را تشويق مي‌كردند با در دست
داشتن بنري به حمايت از شماره «8» تيمشان پرداختند.

  بازهم تخریب یک اسطوره ( علی کریمی ) پس از تخریب علی دائی , توسط دو سردار سپاه رویانیان و کاشانی

کسی که باید برود شما سرداران سپاه هستید که فوتبال و کشورو به نابودی کشوندین نه علی کریمی که تو قلب میلیونها ایرانی جا داره



علی را تنها نگذاریم کسی که در 35 سالگی به عشق مردم می دود دریبل میزند و.... کسی که پیشنهادات نجومی کشور های عربی را رد میکند تا قلب های هواداران ارتش سرخ را داشته باشد حقش تنهایی نیست .

مشکل کریمی این که چاپلوسی بلد نیست,این که دوست نداره بازیچه دست حکومت باشه.این که مثل ناصر خان به کسی باج نمیده.اینها یه کینه چند ساله است از برچسب روزه خواری شرو شد,هدیه کردن پیراهن به کوچک ترین شهید  جنبش سبز شدت گرفت تا به کمک به بچه های بی سر پرست,علی تو قلب کوچیک وبزرگ جا داره . ترس  حکومت از محبوبیت علی است. حکومت به دنبال این که  امثال علی در فوتبال نباشن تا سیاست و تفکر کثیف حکومت تو جامعه پیاده بشه.هنوز یادمون نرفته که چه جوری ناصر حجازی رو خونه نشین کردن یادمون نرفته که علی دائی رو چه جوری تخریب کردن,خداداد عزیزی رو تو بهترین شرائت مجبور کردن که از فوتبال خداحافظی کنه.تو دل تک تک این افراد رازهای پشت پرده است از ناکامی های فوتبال آلوده به سیاست

این بار ما نمیگذاریم فرمانده ارتش سرخ طعم تنهایی را بچشد


15 commenti:

Anonymous ha detto...

هوادار به هوش باش ، دستبند سبزش را که بخاطر مردمش به هردو دستانش بست را بیاد بیاور . علی کریمی چند ساله که در پرسپولیس زحمت کشیده و با جادوی بازی اش و گل هایی که برامون زد دل هامونو شاد کرد؟؟؟ او که در پایان فصل داشت میرفت ، خودمون خواستیم که بمونه و او هم بخاطر ما از میلیون ها دلار باشگاه عربی گذشت میخواهند با یک سناریوی کثیف اسطوره مونو ازمون بگیرن . وظیفه ما در برابر علی کریمی چیست؟؟؟ حمایت یا جفا؟؟؟ فقط یک جمله میگم خودت تصمیم بگیر . این رسم هواداری نیست که اسطوره مونو به یه سردار سپاهی تازه وارد که مطمعنم این خرج هارو الکی نمیکنه و جایی صد برابر این هزینه هارو برداشت خواهد کرد بفروشیم .

Anonymous ha detto...

همان طور که اسم پرسپولیس را پس گرفتیم ، داش علی رو هم پس می گیریم ... آزادی را رو سرت خراب می کنیم پاسدار روباهیان...

Anonymous ha detto...

عشق است علی کریمی علی کریمی علی کریمی

Anonymous ha detto...

آقای رویانیان اگه بخوای سناریویی در مورد علی کریمی راه بیاندازی بدون که هیج هواداری پشتت نخواهد بود ... اینو بدون نه علی کریمی ، فرهاد مجیدیه نه ما مثل هوادارای استقلال ساکت میشینیم ... از سرنوشت کاشانی که باعث جدایی علی دایی با باند بازی شد درس بگیر... کاشانی هم یه موقع حاج حبیب کاشانی بود ولی وقتی خودشو نشون داد کاری کردیم که هنوز بعد یکسال هیچ کس خبری ازش نداره ... ما پرسپولیسیم ... اسطوره هامون رو به پول نمیفروشیم ... حاضر نیستیم به خاطر قهرمان شدن از مواضعمون کوتاه بیایم ... یک تار موی علی کریمی قهرمان سبز و شجاع ایران فدای 100000 تا ستاره روی پیراهن و جام و قهرمانی ... و یک کلام به علی کریمی : تو و دستبند سبزت را به پول و قهرمانی نخواهیم فروخت...

Anonymous ha detto...

عشق است علی‌ کریمی

Anonymous ha detto...

نمونه یک مرد
من هم بعنوان یک تاجی از علی کریمی حمایت میکنم

Anonymous ha detto...

esteghlaliam ama ASHEGHE ALI KARIMIAM ALI KARIMI AGE 50 SALE BESHE BAZAM TO ZAMIN HARFE AVALO MIZANE ON YE JADOGARE BINAZIRE VA YE PAHLEVON MARDOMI K JASH TO DELE HAME MA MARDOM HAS

Anonymous ha detto...

آقا تا مینتونید باید مردم رو نسبت به این موضوع هوشیار کنید.

Anonymous ha detto...

فدای وجدانت علی‌ کریمی....

Anonymous ha detto...

ما عاشق پرسپولیس و علی کریمی هستیم ... ما بی شماریم ...

Anonymous ha detto...

دوستت داریم اسطوره ، دوستت داریم محبوب دل ما ، دوستت داریم با معرفت ..

دوستت داریم 8 جاودان ، دوستت داریم عـــــلی کریمی

Anonymous ha detto...

big LIKE

Anonymous ha detto...

عشق است علی‌ کریمی

Anonymous ha detto...

ما بی شماریم ... دوستت داریم عـــــلی کریمی

Anonymous ha detto...

رویانیان هم یه سرداریست مانند آجرلو ، کلا سرداران با علی کریمی مشکل دارند چون از محبوبیت او نزد مردم آگاهند و این برای نظام آخوندی به هیچوجه پذیرفتنی نیست .
آجرلو میخواست از احساسات دینی مردم سوء استفاده کنه و با تهمت زدن روزه خواری به کریمی زمینه حذفش از دنیای فوتبال رو فراهم کنه ولی محبوبیت کریمی نزد مردم مانع اینکار شد و حالا سناریوی دیگری توسط یک سردار دیگه در حال اجرا شدنه ولی این یکی سردار هم مانند سردار دیگه ره بجایی نخواهد برد .
یا رویانیان عقلشو بکار میندازه و کریمی رو بخونش برمیگردونه یا سرنوشتی مانند آجرلو در انتظارشه و خودش باید از پرسپولیس بره ، چون برای همه روشن شده که کارهایی که او برای پرسپولیس کرده برای شرکت کردنش در انتخابات آتی ست که رای پرسپولیسی هارو جمع کنه وگرنه سردار رو چه به فوتبال؟؟؟!!!
سردار رویانیان یادت باشه هیچکدام از پرسپولیسی های واقعی پشت علی کریمی رو خالی نمیکنند ( همانطور که کریمی هم پشت هواداران رو خالی نکرد و از بزرگترین قرارداد دوران بازیگریش گذشت و با پرسپولیس سفید امضا کرد ) و با تمام وجودشون پشت کریمی ایستاده اند و علی رو بخونش برمیگردونند .

Posta un commento