همه چیز در خصوص درگیری فتح الله زاده و گزارشگر برنامه نـــود

مديرعامل استقلال با حمله به گزارشگر برنامه 90 گفت: «از رفقايت گزارش گرفتي كه چرا جباري نبود؟!



 ضربات محكم كف دستي علي فتح الله زاده به سينه گزارشگر برنامه 90 در راهروي ورزشگاه آزادي سوژه دوربينهاي ديگر حاضر در راهروي ورزشگاه شد. دوربين خبرساز و دوربين باشگاه خبرنگاران جوان كه در آن لحظات در آن مكان حضور داشتند خيلي سريع با فتح الله زاده و محمدرضا راستگو (گزارشگر 90) صحبت كردند تا ابعاد اين اتفاق بيشتر از آنچه كه رخ داد جلوه داده شود.
 
صحبتهاي علي فتح الله زاده در اين ارتباط همان شب از سوي خبرگزاريها منتشر شد. مديرعامل استقلال كه پيش از اين هم در بازي پاياني اين تيم در ليگ دوازدهم كه منجر به قهرماني تيمش شده بود با همين گزارشگر به مشكل برخورده بود ابتدا در مورد او گفت: «يك جواني كه نميدانم از كجا وارد فوتبال شد، چندي پيش به من گفت (آخر بازي با داماش در روز پاياني ليگ قبل) چرا با رحمتي مذاكره نميكنيد؟ مگر دروازهبان نميخواهيد؟ من هم به خنده و شوخي به او گفتم دروازهبان ميخواهم چه كار وقتي خودم هستم؟ خودم درون دروازه ميايستم. اين آقا رفت و صحبت مرا به شكل جدي به رحمتي گفت. رحمتي هم دلخور شد و مشكلات زيادي را براي ما ايجاد كرد. همين آقا بعد از بازي رفت با 4 نفر از هواداران استقلال صحبت كرد و آنها هم گفتند كه اگر جباري بود به فينال ميرفتيم. بعد آمده به من ميگويد مردم ميگويند اگر جباري بود به فينال ميرفتيد، نظرتان چيست؟ به آن خبرنگار گفتم شما چرا استاديومي را كه يكپارچه تيم را بعد از بازي تشويق ميكند، تصويربرداري نميكنيد؟ حتي دستش را گرفتم و گفتم چرا تصوير آنهايي كه آن طرف هستند و تشويق ميكنند را نميگيري؟»
 
وقتي با راستگو در همين ارتباط صحبت كرديم او گفت كه براي تمام سوالهايش از قول مردم تصاوير مستند دارد: «من وقتي ديدم مردم در حال خروج از ورزشگاه در دقيقه 80 هستند همان زمان بيرون رفتم و اين در شرايطي بود كه ساير همكارانم در بخشهاي رسانهاي درون ورزشگاه بودند. چيزي حدود 60 هزار نفر در همان دقايق آزادي را ترك كردند و معتقد بودند كه عملكرد قلعهنويي و فتح الله زاده در مورد از دست دادن مجتبي جباري اشتباه بوده. تيمشان پلي ميكر (بازيساز) ندارد. سوال ميكردند كه چرا خسرو را از زمين بيرون كشيدند. من هم عينا همين سوالات را انتقال دادم، بعد ايشان به من گفت كه رفتي 5 نفر از رفقايت را جمع كردي و از آنها گزارش گرفتي؟ بعد شروع كرد با دست به سينه من كوبيدن و كاملا مشخص بود كه عصبي شده و وقتي گفتم آقاي فتح الله زاده داريد مرا ميزنيد. فوري پاسخ داد كه لابد حالا ميخواهي عليه من جوسازي كني و مرا بفرستي دادسرا و كلانتري؟! بعد هم ميكروفن مرا انداخت كه البته برخورد او با ميكروفن عمدي نبود.»
 
فتح الله زاده سپس به گزارشگر دوربين خبرساز ميگويد: «من به او گفتم وجدانت را در نظر بگير. حتي وقتي به او دست زدم صدايش را بلند كرد و من همانجا متوجه شدم كه ظاهرا او دنبال بهانهاي براي ايجاد حادثه است. به نظرم او با برنامه آمده بود تا خرابكاري كند.»
منبع : روزنامه گل

0 commenti:

Posta un commento