احساس زننده گل 40 متري به مهدي رحمتى

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: «زمانی که قصد ضربه زدن به دروازه استقلال داشتم احساس خوبی داشتم.»



جام : وریا غفوری پس از پایان بازی نفت و استقلال در مورد گلی که به آبیپوشان زد، گفت: «زمان زدن ضربه احساس خوبی داشتم و فکر کردم که اگر ضربه را بزنم توپ گل میشود.»
 
وی درباره گلی که به ثمر رساند، تاکید کرد: «من به خاطر اخطاری که گرفتم کمی عصبی شدن و فغانی هم کمی عصبانی به سمت بازیکنان می آید و اخطار می دهد. با این حال خودم را کنترل کردم و توانستم گل بزنم. این گل برای من بسیار خوب بود و از این بابت خوشحالم.»

وی ادامه داد: «تیم جوان و یکدستی داریم که با نظم فوتبال را بازی میکند. امیدوارم همین روندمان را ادامه دهیم و در نهایت جزء سه تیم برتر لیگ باشیم.»

هافبک نفت در خصوص شرایط بد زمین ورزشگاه تختی اظهار داشت: «خودمان هم دوست نداریم در این زمین بازی کنیم اما تصمیم مدیران است که در این زمین به میدان برویم و ما هم تابع تصمیمات هستیم.»

0 commenti:

Posta un commento