گزیده حرف های علی کریمی ( جادوگر ) بعد از قهرمانی جام حذفی..

علی کریمی: شرط کرده بودند من در پرسپولیس نباشم.


~ من در جشن قهرمانی بودم اما هم کمرم درد میکرد و هم اینکه میخواستم به جوانان فرصت بدهم در این مراسم باشند و کاپ را بالای سرشان ببرند.

~ در دوران ورزشی ام، قهرمانی هایی داشتم که خیلی ها آرزوی آن را دارند و حالا خوشحالم با تراکتورسازی تبریز نیز به جام رسیدم.

~ کریمی درباره پرسپولیس هم افزود: بالاخره عزت و ذلت دست خداست. یکسریها آمدند که حالا هم رفتهاند و مشخص شد که در زمانی که در پرسپولیس بودند چه کارهایی کردند البته آنها در حدی نیستند که من بخواهم دربارهشان حرف بزنم.

~ کریمی در مورد بازگشتش به پرسپولیس، افزود: چیزی که مهم است این است که نباید آدمها گذشته خود را فراموش کنند.

وقتی در قراردادشان شرط عدم حضور من را میگذارند چه کاری باید انجام دهم؟ چطور میتوانم با آقایان کار کنم؟
اینقدر فکرشان هم کار نمیکند که لااقل پیشنهادی بدهند و بگویند به توافق نرسیدیم. زمان انصاریفرد هم من از پرسپولیس رفتم اما دم او گرم که مرا صدا کرد و گفت به نتیجه نرسیدیم.
اما این آقایان چه کاری کردند؟ حتی یک بار هم با من تماس نگرفتند. این کارها را با امثال من و مهدویکیا و خیلی از بازیکنان دیگر کردند..

~ کریمی در مورد اینکه هیچ موقع رابطه حسنهای با دایی نداشته، گفت: نوع برخورد چنین موضوعی را به وجود میآورد شما میتوانید از تمام بازیکنان بپرسید هر بازیکن جوانی که به تیم میآمد به گونهای اذیت میشد میتوانید از گلمحمدی، نویدکیا، کعبی و این بازیکنانی که شاهد زنده هستند بپرسید. نوع برخورد این مسائل را به وجود میآورد.
اینگونه نیست که حتما بازیکنان کوچکتر احترام بگذارند باید احترام متقابل باشد.

~ کریمی در مورد اینکه آیا خط و خطوطی در تیم وجود داشت، تصریح کرد: خط و خطوط نبود اما نوع برخورد مناسب نبود یک بازیکن اگر به صورت معمولی هم از این آقا توپ می گرفت او برمیگشت و به او چیزی میگفت این مسائل تمام شد..

~ من میگویم افراد نباید گذشته خود را فراموش کنند هماکنون هم به گونه ای هستند که با داد و بیداد کار خود را پیش میبرند حرف من این است که عزت و ذلت دست آن بالایی است. گذر زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

~ وی در مورد اینکه آیا امید دارد به پرسپولیس بازگردد، گفت: ما با امید زندگی میکنیم.
چه در زندگی ورزشی خود و چه در زندگی روزمرهام با امید زندگی میکنم.

~ به تمامی طرفداران و تمام آذریزبانها تبریک میگویم. امیدوارم طرفداران شاد شده باشند خیلی چیزها دوست داشتم برای هوادارانم به دست آورم اما این تنها چیزی بود که میتوانستم تقدیم آنها کنم امیدوارم روزهای خوبی را در کنار آنها که دوست 
دارند سپری کنند.
منبع : فيس بوك على كريمى

0 commenti:

Posta un commento